HTML

Korrupt orvosok

Esetemet a közvélemény elé szeretném tárni mert a nagy nyílvánosság talán másokat megmenthet a korrupt orvosok és bírók csapdájától amibe én belekerültem.

Friss topikok

  • naneee3: mi történt Eunikával? (2013.02.25. 17:02) korruptorvosk

Linkblog

Archívum

korruptorvosk

2011.03.24. 15:09 Eunika1958

Segitséget kérek hogy,ne tudjanak gyámság alá helyezni a korrupt orvosOk.Nem tudtam elérni hogy az orvosok a mozgásszervi állapotot ne a szichiátrián kezeljék.EGYSZÓVALha dolgozni mentem ,felszólítottak hogy menjek orvoshoz,ha orvoshoz mentem aztmodták engem csak a szichiátrián kell  kezelni.Azt állitották  nincs fádalmam ,a fizikai fájdalmam szichozisosnak terjeszteték az orvosok mindenhol .Az évek szorán öt szichologiai vizsgálat megtörtént mind azt bizonyitja hogy semmilyen mentális megbetegedésem nincs.Tehát az orvosok vannak ellentmondásba önmagukkal,a gerinctelen bíró 6P.101025/2010 számu gy.ü.eljárásba az én  elme állapotom szakvéleményezteti F-gyarmati bíróságon!Biztos nincs már Bp-ten vállalkozo afeladatra.Már számtalan sz. véleményt írtak  rolam ,sajnos nem fogják fel hogy rólam csak az öt szichológus ,szichiáter által történt vizsgálat beszél.Amit ők írogattak az évek során,azróluk szól az ők beteg elméjűket bizonyítja.A jelenlegi bírónál sem értem el hogy az öt szic.vizsgálatot megválaszolná ő,mint gyámságom  kérelmét befogado bíró,azzalNEMkiván foglalkozni hogy a2000-ben írt sz.véleményt nem a dr ABONYI ESZTER írta ,bízonyított 2000-ben nem látott van vélemény tőle! Az OPNI-ba 2004.06-án ismételten leinjekcióztak teljesen jogellenesen!SOHA  NEM VOLTAM MENTÁLISAN  BETEG! A hátgerinc degenerativ elváltozása csak  a P.S.KH. orvosai SZERINT ismételten szichozisos állapotu vagyok a dr ERŐS h. o . szerint 2009-ben írta aNY.F.Intézet felé mikor  kértem a rokkantosításom felülvizsgálatát, akkor már többedszer.Ha valakiket sért hogy én orvosi ellátás nélkül is rokkantként élek kérem,2011.04.19-délelőtt(pontosan nem tudom azidő pontot,de még van időm megnézni a tárgyalás pontos  kiírását)az jöjjön el a tárgyalásra . Ha valaki tudja hogy érhetném  el hogy a dr ABONYI ESZTER szichiátert a bíróság személyesen  meg kérdezze , a 2000-ben írt szakvélemenyt ki? írta szerinte! Adjon végre válszt 2004-ben látott, akkorról miért nem adja a kezembe avéleméynét?.AZAZ 2000-BEN NEM LÁTOTT A DR  ABONYI ESZTER DE VAN SZAKVÉLEMÉNY TŐLE ,2004.04.07-ÉN  LÁTOTT AKKOR  NEM ÍRT SEMMIT?!HÁT NEM GERINCTELEN KORRUPTAK?!SZERETNÉM  VISSZAKAPNI AZ ÉLETEM!(nem ismerem a  sz .gépet  ezért kérem,ne a helyseírást nézzék azáltalam  leírtak láttán,amugy sem vagyok tulképzett képzettségem illetve.)A  rokkant nyugdíjam nem sok de,  avilág összes pénzéért sem türöm a jogtalan orvosi elutasitást na és aszichiátrián és mindenhol amegaláztatást.KÉREM SEGÍTSENEK .! Évek óta nem írnak egy receptet sem, igaz volt hogy a  bőrgyógyászaton kunyeráltam ,kértem apaprikakivonatu  fáj. csill.hogyírják fel . Semmilyen  ellátást nem adnak, mióta az ORFI-BÓL IS ELHAJTOTT AKEZELŐ ORVOS 1999 juliusában,hogy nem jó  helyen vagyok  menjek a szichiátriára. Na, már beszéltem eleget az én bajomrol  ha ,van más is ilyen helyzetben  szivesen meghallgatnám  az ő helyzetét is. Várom hozzászólásukat,kérdésűket egyaránt.

                                                                                   eu

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://korruptorvosok.blog.hu/api/trackback/id/tr402768127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ANON a hármasról 2011.03.25. 12:18:04

Kedves Eunika!

sajnálattal olvasom a történetét. Csodálkozom, hogy ilyen szörnyű dolgok történhetnek meg emberekkel ebben az országban. Ne adja fel, kűzdjön az igazáért és eredménye lesz higgye el.
Annak különösen örülök, hogy a blog elindítása sikerült Önnek. Ez volt az első lépése a nyílvánosság felé. örülünk, hogy ha csak ebben a kis dologban is de segíthettünk Önnek. nálunk volt tegnap reggel a blog kapcsán. Ha bármi gond van a bloggal keressen meg nyugodtan amiben tudok segítek.

Minden jót, de legfőképpen jó egészséget, szeretetet és békességet kívánok Önnek

naneee3 2013.02.25. 17:02:04

mi történt Eunikával?
süti beállítások módosítása